pozadie-leto 
KST
ERA Newsletter 04/2017 Tlačiť E-mail
 ERA_Bulletin_dcembre_2017.pdf

 ERA_Newsletter_December_2017.pdf

 ERA_Rundschreiben_Dezember_2017.pdf
 
ERA & Via Carpatica Tlačiť E-mail

Dear friends,

As you know, SKV initiated in 2015 a long-distance path called Via Carpatica that joins Serbia, Romania, Ukraine, Poland, Slovakia, the Czech Republic and Austria.

We then agreed, within the ERA, that this section should overlap with E3 and E8 as much as possible and only additionally to have a specific regional designation.

Meanwhile, the subject has a lot of interest and there is a risk that private initiatives, some purely commercial, will catch up with the idea and to appear all sorts of variations on this route.

The Sutenaible Development of The Carpathian is now the purpose of the Carpathian Convention. SKV is a member of Romania's team of The Carpathian Convention. I was surprised to find that hiking is poorly represented in the Carpathian Convention and there is a risk that many important decisions for the future will be taken without our consultation. That is why I invite you to join in this European authority in which we work together with other actors and promote joint initiatives like the Via Carpatica, who is the most recent. By default, we will handle better management of E3 and E8 routes, especially because the Carpathian Convention supports cross-border collaboration and provides funding.

I'm sending you a proposal-scheme as a basis for discussion to define the Via Carpathian route on two branches with different levels of difficulty.

In order to better coordinate our activity, we invite you in the next spring, from April to May, in Romania, at Brasov, at Postavaru chalet. The exact date will be agreed upon. A special invitation will be sent to the ERA management from which we request technical expertise.

We look forward to your response with interest, we hope positively.

Marcel Sofariu
President SKV

Via_Carpatica_easy__hard_proposal

 
IVV december 2017 Tlačiť E-mail
 Coffee_Break_Dec_2017_EN.pdf

 Kaffeepause_Dec_2017_DE.pdf
 
Prihláste sa na X. Podhaliansky beh! Tlačiť E-mail

S radosťou informujeme, že na internetovej stránke www.bieg.nowytarg.pl sme spustili on-line prihlasovanie na X. Podhaliansky beh, ktorý sa uskutoční 10. februára 2018. Trasa deviateho ročníka pretekov povedie tradične okolo prírodnej rezervácie Bor na Červenom. Štart a cieľ sa budú nachádzať v priestore letiska v Novom Targu. Podobne ako počas predošlých ročníkov budú pre účastníkov pripravené trasy s dĺžkou 5, 15 a 30 kilometrov (CT). Dôležitou informáciou je, že X. Podhaliansky beh sa dostal do kalendára masových lyžiarskych behov ako jedna z edície Poľského pohára pre amatérov (Puchar Polski Amatorów) v bežeckom lyžovaní PZN.

Ceny pre najlepších venujú aj v tomto roku: generálny sponzor - firma SALOMON, miestne Samosprávy.

VI kategórii OPEN budú ocenení pretekári na prvých šiestich miestach na každej z tratí, zvlášť ženy a zvlášť muži! Každý pretekár získava darček s logom podujatia a odliatu medailu!

Organizačné pokyny:

Do 7. februára 2018 je možné prihlásiť sa on-line pomocou internetového prihlasovacieho formulára.

Dňa 9. februára 2018 je možné prihlášky podávať osobne v kancelárii pretekov na letisku v Novom Targu v čase od 11:00 do 18:00 hod., rovnako ako dňa 10. februára od 8:00 do 10:00 hod.

Neplnoletí pretekári nemôžu štartovať v behu na 30 km trati.

Mládež do 18 rokov môže štartovať na 5 km a 15 km trati s písomným súhlasom rodičov alebo zákonných zástupcov.

Štartovné:

1. Prihlásenie do 4. februára 2018

-30 zł – dospelá osoba

-10 zł – deti a mládež do 18. roku života (r.n. 2000)

2. Prihlásenie od 5. do 10. februára 2018

-50 zł – dospelá osoba

-20 zł – deti a mládež do 18. roku života (r.n. 2000)

Štartovné je potrebné uhradiť v hotovosti pri prevzatí štartového čísla v kancelárii pretekov.

-- 
Mateusz Zamojski
Urząd Miasta Nowy Targ
ul. Krzywa 1
34-400 Nowy Targ
tel. 18-26-11-237

 Podhalianky beh_propozície.doc


PB_1

PB_2

PB_3
 
OZ Návraty, plán činnosti 2018 Tlačiť E-mail
 Navraty_plan_2018.xls
 
IVV Olympiad 2021 Tlačiť E-mail

Ladies and Gentlemen, Dear Delegates,

We have received two applications to host the IVV Olympiad in 2021. Both applications have been received in time, both meet all requirements. The applications have been handed in by IVV-Korea and IVV-USA.

Please find enclosed the English and German version. There are several pages in each file, please scroll down. The decision of the new host will be made at the IVV Congress of Delegates in Sicily.

Kind regards


Sehr geehrte Damen und Herren, liebe Delegierte,

wir haben zwei Bewerbungen für die IVV-Olympiade 2021 erhalten. Beide wurden innerhalb der Bewerbungsfrist eingereicht und enthalten alle erforderlichen Angaben. Die Bewerbungen wurden eingereicht von IVV-Korea und IVV-USA.

Die Versionen in Englisch und Deutsch finden Sie anbei. Jede Datei enthält mehrere Seiten, bitte hinunter scrollen. Die Wahl des neuen Gastgebers findet im IVV-Delegiertenkongress in Sizilien statt.

Mit freundlichen Grüßen

 

Tanja Müller

IVV Head Office

 

 Application_Bewerbung_Olympiade_2021_USA_E_D.pdf 

 Application_Olympiad_2021_Korea_D.pdf 

 Application_Olympiad_2021_Korea_E.pdf 

 Arlington_VA_USA_Support_Letter_IVV_Olympiad_2021.pdf  

 

 
48th ERA Conference Tlačiť E-mail

Dear walking friends,

Documents from the 48th ERA Conference are available on the ERA homepage:

Minute of the General Meeting and the Delegation List


_______________________________

Liebe Wanderfreundinnen, liebe Wanderfreunde,

Dokumente aus der 48. EWV-Konferenz stehen auf der EWV-Webseite zur Verfügung:

Protokoll über die Mitgliederversammlung und Delegiertenliste


_______________________________

Chères amies randonneuses, chers amis randonneurs,

les Documents du 48e Congrès de la FERP sont à votre disposition sur le site internet de la FERP:

Procès verbal de l'Assemblée générale et Liste des délégués

_______________________________

Kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Cordialement

-- 
Jana Harnochova
Office
* ERA * EWV * FERP *
 
cell phone: +420 777 166 998
skype: era.secretariat
 
c/o Klub ceskych turistu
Revolucni 1056/8a
P.O.BOX 37
110 05 Praha 1
Czech Republic
 
Samospráva Malopoľského vojvodstva chce zriadiť štyri cezhraničné autobusové spojenia na Slovensko. Tlačiť E-mail

Samospráva Malopoľského vojvodstva chce zriadiť štyri cezhraničné autobusové spojenia na Slovensko. Autobusom sa dostaneme zo slovenskej strany Tatier na poľskú.


Štyri cezhraničné autobusové spojenia vo verejnom záujme chce zriadiť vicemaršalek Malopoľského vojvodstva, čiže regiónu so sídlom v Krakove, ktorému patrí aj Nový Targ, Zakopané a poľska časť Tatier, Pienin a Oravy. Autobusy majú premávať celý rok niekoľkokrát denne, štart sa predpokladá v apríli alebo máji 2018 roka. Už niekoľko mesiacov trvajú v tejto veci konzultácie, avšak potrebný je ešte súhlas prešovského aj žilinského županov.

 

Viac sa dozviete v tlačovej správe:  PL_SK_TS_cezhranicné_busy.docx

 

PL_SK_mapa_cezhran._busov

 

 
IVV - nová web stránka Tlačiť E-mail

Sehr geehrte Damen und Herren,

 

nach nunmehr einigen Wochen Arbeit hat die IVV Website ein komplett neues und frisches Aussehen erhalten. Sie enthält nun auch wieder die neuesten Informationen. Die Web Adresse und E-Mail Adresse der Geschäftsstelle bleiben unverändert, es wurde nur die Struktur und die internen Seitennamen der Website geändert. Wenn Sie Lesezeichen für Seiten auf der alten Website gesetzt haben, funktionieren diese nicht mehr. Bitte setzen Sie diese neu.

 

Bitte beachten Sie, dass nun alle Informationen der Nationalen Verbände und Einzelmitgliedsvereine auf je einer eigenen Seite angezeigt werden. Die separate Seite „Suche nach IVV Veranstaltungen“ ist nun in der jeweiligen Mitgliedsseite eingebunden.

 

Die “Gemeinsamen E-Mail Adressen” sind noch nicht freigegeben.

 

Weitere neue Features finden Sie hier:

 

http://www.ivv-web.org/the-ivv/designchangesen.html

 

Vielen Dank für Ihre Geduld während der Änderungsphase. Bei Korrekturen oder Updates kontaktieren Sie uns bitte, um diese gleich ausführen zu können. Herzlichen Dank an Rudolf Esterer für seine technische Hilfe in den letzten Tagen.

 

 

Graham Fawcett
IVV Vice-President (Communications)

 

 

************************

After several months work, the IVV website has a completely new and fresh look. It is also up to date with the latest changes received from the Office. The web address and the email address for the Office have not changed, but the structure and internal page names of the website have. If you have bookmarked any internal pages from the previous website, they will no longer work. Please find the corresponding page on the new website and bookmark it instead.

 

Please note that ALL information on both National and Direct members is shown on a single page for each now. The separate page ‘Search for IVV Events’ is now incorporated on the particular member’s pages.

 

For the moment, the ‘Common Email Addresses’ have not yet been enabled.

 

Other new features are indicated here:

 

http://www.ivv-web.org/the-ivv/designchangesen.html

 

Thank you for your patience as we make this change. If there is something that needs to be corrected or updated, please let us know and it will be done when we receive it. Many thanks to Rudolf Esterer for technical help on the final day.

 

 

Graham Fawcett
IVV Vice-President (Communications)

 
Múzeum v Bohuniciach Vás pozýva Tlačiť E-mail

Dobrý deň,

príďte nás navštíviť do múzea v Bohuniciach.

https://www.facebook.com/kastielamuzeumBohunice/?ref=aymt_homepage_panel

Mužské pokolenie poteší výstava motocyklov, ženské srdce zas romantika kaštieľa, či izba žien z rodu Rizner.

Od nás je to len na skok na Vršatské bralá.

Vstupné: deti na ZŠ, MŠ 1 euro; študenti 2 eurá; dôchodcovia 2 eurá; dospelý 3 eurá; účtujeme skupinové zľavy.

 

Pre Vaše pohodlie je lepšie dohodnúť si termín vopred.

 

Ďakujeme. S prianím pekného dňa Kaštieľ a múzeum regiónu Bielych Karpát v Bohuniciach


 
« ZačiatokDozadu123DopreduKoniec »

Stránka 1 z 3

Vyhľadávanie

Logo Ministerstva školstva vedy a výskumu

logo Freemap.sk

logo Informačný systém KST

logo portál Cesta SNP

znacenie-300x192
  

sportika

Norwayshop_logo

HolidayCard

logo Bratislavského samosprávneho kraja

logo Trnavského samosprávneho kraja

logo Trenčianskeho samosprávneho kraja

logo Nitrianskeho samosprávneho kraja

logo Žilinského samosprávneho kraja

logo Banskobystrického samosprávneho kraja

logo Enel
36X/3E68-tNorwayshop_logo
logo Horskej záchrannej služby

Obálka knihy Pohľad do dejín značenia
casopis_krasy

nove_odkazy

KLUB SLOVENSKÝCH TURISTOV
ZÁBORSKÉHO 33,  831 03 BRATISLAVA 3
Tel: + 421 2 44 45 11 21 (sekretár)
Tel: + 421 2 44 45 11 41  (samostatný pracovník)
Tel: + 421 2 44 45 40 88  (generálny sekretár)
E-mail: ustredie@kst.sk
KONTAKT 
Hodiny pre verejnosť a členskú základňu na ústredí: Po-Pi: 8:00 - 16:00.
Presný čas návštevy je potrebné vopred dohodnúť.